Ordförande

Igår var jag iväg en sväng till ridklubben för att diskutera en liten uppgift jag tagit på mig. Har nämligen gått och blivit ordförande för ridklubbens ungdomssektion! Dom ringde och undrade om jag ville, och ja..varför inte? Kul med lite utmaning, så att inte vardagen blir tråkig :)

Jag ska sammankalla möten, ordna aktiviteter och ja, hålla ungdomarna sysselsatta :) Ska bli superkul och jag har en massa idéer!

Diskuterade lite med några av "höjdarna" på ridklubben för att få en relativt klar bild över mina uppgifter. Just möten är inte riktigt min grej, men bara alla hjälps åt kommer detta gå jättebra.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Länkar till inbjudan till Heby ryttarförenings årsfest: http://hebyrf.se/index.php/aktuellt/inbjudan_arsfest_2012/



Om du vill följa med kan du väl höra av dig till mig imorrn så kan jag anmäla oss =)



Kram Sandra

2012-01-22 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0