Tekla Van Toarp

Åkte över till Åsa för att mocka hos fölis idag. När det var klart hälsade jag på hästarna lite snabbt innan jag var tvungen att åka till jobbet. Var lite svårt att fota dom i hagen, för dom var så keliga :)

Fick frågan om Teklans fullständiga namn för ett tag sen, men glömde sen bort att fråga Åsa om det. Idag kom jag på det och frågade. Kan meddela att ja, Teklans fullständiga namn är Tekla van Toarp.
Åsa blev jättenyfiken på vem du som ställde frågan är, och vill jättegärna veta. Skriv gärna en liten kommentar, för Åsas sinnesfrids skull! haha :)
Är nämligen så att det är få som vet Teklas fullständiga namn. Inte ens jag visste ju, och jag har ju ridit hästen och har dessutom mitt föl i samma stall..

Här kommer några bilder på hästarna:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0