Mountainbike

Har jag berättat att jag köpt en begagnad mountainbike? Har lessnat rätt mycket på att bara jogga hela tiden som motion, så jag vill ha möjlighet att variera mig så mycket det går.
Började känna att mina "cykelintresse-gener" började göra sig hörda, så jag gjorde nåt åt saken :) För dom som inte vet så cyklar pappa väldigt mycket, året runt. Även älsta brorsan ärvde intresset för att cykla, men vi andra är inte alls lika intresserade.
Nu har jag alltså börjat känna för att cykla, men inte på vägar utan snarare i naturen. Inga extrema sträckor, men gärna lite backar och ojämn mark så att man får träna styrka och balans ordentligt.
 
 
Kom på när jag kom hem att hjälmen jag fick för ca 2 år sen(hade tänkt köpa cykel redan då så jag fick en hjälm när jag fyllde år) har nästan exakt samma färger som cykeln. Perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0