Promenad

Vädret var strålande när jag klev upp efter en skön sovmorgon. Efter frukost åkte jag och Viggo till stallet och tog en promenad med Bullen. Hästarna har sommarlov nu vecka 29-31 så dom får som mest gå promenader.
Bullen blev så glad när han såg mig koma gående i hagen. Han brukar sällan hälsa med en gnäggning, men idag gjorde han det. Högt och ordentligt :)
 
Vi gick ingen lång sväng, bara så att "grabbarna" fick sträcka lite på sig. Stannade till lite på en åker så att Bullen fick beta lite. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har du något tips på hur man lär en travare att fatta galopp på ett fint och lungt sätt utan att dom ska bli stressade? Alla tips mottages väldigt gärna och uppskattas! ;) Hoppas du kan hjälpa mig

2012-07-22 @ 19:51:27
URL: http://macamonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0