Helgens ridning

Red en ordentlig galopprunda igår på Bullen. Han jobbade på jättebra, trots 2 låååånga galopper.

Kom gärna med tips på övningar man kan göra ute på grusvägar, för min fantasi börjar ta slut.. Vad som helst, bara jag får lite nya idéer!



Idag red jag även Mirran en ordentlig sväng på eftermiddagen. Lilla tjejen jobbade på bra och var ovanligt lugn, så jag är nöjd. Förra gången var jag så otroligt less på henne då hon bara bråkade, så det var skönt att det gick bättre idag.
Mötte en bil som körde snabbt förbi också, och Mirran rörde inte en min. Inte heller när vi mötte en 4-hjuling. Skönt att ha en klok häst! Klok och lite galen :)

Nästa helg ska jag och syrran rida en så kallad paketjakt. En tipsrunda till häst. Det ska bli kul, och det är bra att hästarna får komma ut lite bland andra hästar. Framförallt Mirran är ju ovan vid det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Här är länken till stoet efter Power Boy som jag hittade på blocket http://www.blocket.se/gavleborg/Sto_39572077.htm?ca=10&w=2

Hon är nästan läskigt lik Tara...



Kram

2012-05-06 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0