Hoppträning

Nu ska jag åka till stallet och göra Bullen klar för avfärd. Vi ska nämligen åka och hoppträna :)
Tycker att det är jättekul att hoppa, och även Bullen verkar tycka det och bjuder oväntat bra på hindren. Han har dock en väldigt speciell teknik och jag har ingen vidare sits, så det ser verkligen inte proffsigt ut..

Bilden är från förra sommaren. Som ni ser har jag massor att öva på och Bullen har som sagt sina egna teknik. Min sits har blivit mycket bättre sen bilden togs, men jag har fortfarande några olater att jobba på. .


Innan hoppträningen ska jag vara med på miniorridningen på ridskolan. Varannan vecka får man ju komma och testa att rida för en liten summa pengar :)

När jag kommer hem ska jag släppa ut Bullen och sen åka till min bror för att se om vi kan få igång min mobil. Om inte ska jag låna en av honom. Känns lite konstigt att vara utan mobilen efter så många år med den i fickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0