Dagens hoppträning

Emmy och jag tog hand om dagens miniorridning idag innan jag skulle hoppträna. När vi var klara med det var hon jättesnäll och stannade för att fota mig när jag hoppade. Jag vill ju se hur det ser ut :)

Så här kommer några av dom bästa bilderna. Måste bara säga att jag är jättenöjd med Bullens prestation. Det går verkligen framåt! Jag måste som sagt öva på sitsen och att följa honom bättre i sprången. Tycker att jag bland annat lutar mig alldeles för långt framåt..















Vi blir allt säkrare på hoppningen, och även galoppen börjar bli lite bättre. Öva öva öva!

När vi var klara skrittade jag och en tjej till en sväng runt ridskolan innan jag parkerade Bullen i spolspiltan. Han njöt av att bli ordentligt duschad :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag tyckte det såg jättebra ut efter det lilla jag såg, ni är så duktiga! :-)

2012-05-19 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0