Full fart

Nu har Camilla åkt. Har varit en lång, men underbar dag!
 
Dagen började med att jag klev upp rätt tidigt(väldigt tidigt med tanke på att det var lördag) och jag började med att kolla djuren hos mor och far. Åkte vidare till ridskolan och red en helt okej lektion. Red deras nya häst, en korsning halvblod/kallblod, och till en början gick det inte alls bra. Men mot slutet tog det sig och blev riktigt bra!
 
Gjorde snabbt iordning hästen och bytte sen om. Åkte raka vägen till stan och letade mig fram till stället där loppet skulle hållas. Jag, mina bröder och brorsans flickvän skulle nämligen springa ett lopp :)
 
Robin skulle springa en mil, vi andra(med sämre kondis) sprang den kortare sträckan på 6,4km. Jag sprang på ca 32 minuter, helt ok med tanke på att jag inte joggat på flera månader!
 
Jimmy och Maria, precis innan start. Taggade!
 
Jag är jättenöjd, för det kändes otroligt bra när jag sprang. Gott tempo hela vägen!
Fick med mig lite gratisgrejer hem också, aldrig fel.
 
I min klass, 6,4km, kom jag på plats 12 av 97 startande och ser nu att jag sprang på tiden 32.46
Vinnaren hade tiden 23.59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0