Promenader med Bullen

Försöker som sagt gå promenader med Bullen regelbundet. I går gick vi en sväng på 2-3km i det fina höstvädret. Bäst att njuta när solen väl skiner, för det är inte ofta!
 
 
 
Bullen ser mest uttråkad ut när vi är ute och går, men så ser han i och för sig ut jämt..
 
Idag lastade jag Bullen och åkte till närmaste ridbanan där jag jobbade lite lätt med honom. Var längesen jag red lite ordentlig dressyr på honom, eftersom åkrarna är för blöta och jag har inte kommit iväg till nån ridbana.
Han var väldigt ringrostig, men lyssnade ändå riktigt bra.
Ska försöka komma iväg till ridbanan 1-2 gånger i veckan tills vintern kommer.
 
Imorgon ska vi i alla fall till ridskolan och hoppa. Jippi! Var längesen sist!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0