Lugnet före stormen

Resten av den här veckan kommer vara lugn för min del, både bra och dåligt. Skönt att ha nåt att göra, att fördriva tiden med. Men samtidigt känns det bra att inte ha några måsten, eftersom trötthet och smärta i ryggen kan komma fort. Ryggen är helt klart sämre igen, men den här gången(hoppas jag!) beror det på den växande magen som drar tyngden framåt. Jag har en svag rygg sen tidigare, så att jag skulle känna av ryggen när magen börjar bli stor är nåt jag hela tiden varit beredd på.
 
Nästa vecka blir det desto mer:
Måndag - Blodprov på vårdcentralen
Tisdag - Barnmorskebesök, Läkarbesök och Röntgen på sjukhuset
Onsdag - Cellgifter på Sjukhuset
Torsdag och fredag är inget inbokat.
 
Nästa vecka är det alltså min tredje cellgiftsbehandling. Några fler behandlingar är i nuläget inte inbokade, så vi får se vad nästa steg blir. Beror på hur tumören ser ut och har reagerat på gifterna. Ska bli spännande att snart få kliva in i nästa kapitel i behandlingen! Skönt att känna att det går framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0