Joggingpremiär!

Just ja! Måste skriva ett kort inlägg om gårdagens joggingpremiär!
 
Eftersom middagen blev sen blev även joggingrundan försenad. Alla som någon gång tränat vet att man inte kan sticka ut precis efter maten, blir sällan bra. Hann tyvärr bli kolsvart ute, trots att klockan inte var speciellt mycket. Det märks att hösten är på gång..
 
Tillslut sov Ludde, träningskläderna på och jag var redo. Johnnie stod utanför och pratade med grannen. Grannen utbrast: "Ska du ut och springa nu!? Nä nu jävlar.. Det märks att du är pigg igen! Vet ju hur det varit.."
 
Själva joggandet var ungefär som jag tänkt mig. Flåsigt, tungt och jobbigt, trots att jag bara joggade en liten bit. Förväntade mig inget annat efter ett halvårs "vila".
 
Men nu är jag i alla fall igång, och nu jäklar ska kondisen, musklerna och energin komma tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0