Läkarbesök

Imorgon ska jag in till sjukhuset för att träffa min läkare. Han vill nog bara kolla läget lite, nu när det gått några veckor sedan behandlingarna avslutades.
 
Mamma skulle in till stan och uträtta några ärenden, så hon, jag och Ludde åker tillsammans. Jag har också några saker att handla så det passar mig bra.
 
Har inte så mycket mer att skriva om morgondagens planer, så jag återkommer mer om det när jag varit på läkarbesöket!
På onsdag ska jag in på röntgen, vilket jag inte ser fram emot. Nu när Ludde inte är i magen längre sprutar dom gärna in kontrastvätska som gör att plåtarna blir tydligare. Detta innebär att dom måste sätta en infart, dvs jag måste få ett nålstick. Jippi..
 
Läkarbesöken är snällare, för som värst klämmer dom lite på min mage och kollar snittet. Det kan jag leva med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0