Papper..

Efter flera månaders sjukdom, behandling och trötthet har jag äntligen tagit mig igenom det mesta av alla papper. När jag blev sjuk och fick barn ramlade det nämligen in hur mycket brev som helst av alla möjliga anledningar. Papper om sjukskrivning, Luddes namn, sjukhuspapper.. och precis innan jag blev som sämst bestämde jag mig att äntligen adressändra, så jag fick papper om det med.
Ja, jag vet att det är rent av löjligt att inte ha adressändrat än. Men jag har inte stressat då posten kommer till mamma och pappa som jag besöker så gott som dagligen.
 
Jag hade en jättehög papper att gå igenom, men nu börjar det äntligen bli ordning. Papper har fyllts i och skickats, papper har sorterats och hamnat i pärmar m.m.
 
Skönt att äntligen komma ikapp, nu när man inte orkar ta tag i något alls under så lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0