Cykeltur

Har en saftig träningsvärk just nu. Jag har gått promenader, och igår tog jag en sväng på ca 5 km på cykeln. Mötte på två grannar när jag cyklade genom skogen, och dom undrade om jag var tokig. Dom skojade självklart bara, dom vet ju hur jag är.
 
Skönt att känna att kroppen bär mig nu, och att jag kan ge mig ut en sväng på cykeln eller till fots utan några större problem. Detta har gjort att sömnen snabbt förbättrats, då den varit dålig sen smärtan kom i februari. Är det något som jag finner riktigt jobbigt så är det när sömnen inte funkar. För funkar inte den blir jag både trött och grinig.
 
Cykeltur i skymningen, självklart med reflexer. Behöver inte bli påkörd nu när jag äntligen kommit bort från sjukhuset!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt otrolig som orkar dela med dej av ditt liv. Så härligt att du börjat må så mycket bättre. Du är den positivaste människa jag vet. Fast du inte vet om det så har du hjälpt mej många gånger.🍀🍀

2013-07-20 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0