Reser imorgon!

Idag fick jag både cellgifter och strålning, så jag känner mig lite mör. Men nu är Ludde nattad och jag ska också krypa till kojs. Ska upp tidigt imorgon för att åka till Örebro.
 
Det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på resan. Det ska inte bli kul på något sätt, men samtidigt vill jag ha det överstökat. För när den här veckan är avklarad ska det lugna sig lite med behandlingar.
Fick dock veta att jag ska få cellgifter nästa vecka, men jag missade dom förra gången jag åkte till Örebro så det är nog därför.
 
Blir precis som förra resan lugnt här på bloggen när jag är i Örebro. Lämnar nämligen datorn hemma den här gången med. Kommer hem på fredag, men kommer troligen inte orka uppdatera nåt då. Men när jag är pigg nog kommer jag berätta om resan.
 
Håll tummarna för mig nu när jag är i Örebro!
 
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0