Stöttande kommentarer

Blir så glad när jag får kommentarer som denna:
 

Klart att man klarar av att vara positiv när folk skriver så fina saker. Och att dessutom kunna hjälpa andra gör mig ännu gladare!
Jag hade inte klarat det här eländet utan allt stöd och alla fina, uppmuntrande kommentarer från folk. Människor jag inte ens träffat frågar Johnnie om hur jag mår, och det känns så fint. Tänk att så många bryr sig!
 
Som jag nämnt tidigare så är skrivandet här på bloggen min terapi. Jag skriver av mig alla tankar och problem, sen känns livet lite lättare. Samtidigt får alla veta hur det går, och hur det är att ta sig igenom en cancersjukdom.
Måste tillägga att min cancer var lindrig om man jämför med många andra. Dessutom har jag haft en fördel eftersom jag både är ung och var vältränad när allt började. Då har kroppen brutit ner musklerna istället för att äta upp mig inifrån. Hade nog inte varit mycket kvar av mig ifall jag inte haft en relativt tränad kropp..
 
Det är så skönt att känna att livet är på väg att ta fart igen, även om det går sakta men säkert. Mitt liv har stått still i flera månader, och det är först nu jag börjar få drömmar och mål igen. Det är så svårt att förklara, men det är som om himmelen gått från ordentligt mulen och svart till blå och solig.
 
Äntligen lever jag igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem som helst skulle inte klara av en sån här sak och fortfarande ha huvudet högt. Det kräver sin människa, du har varit så stark både fysiskt och psykiskt, även fast du har haft dina svackor så har du rest dig och inte gett upp! Vilken otrolig människa du är. Hoppas allt är bra och lycka till i framtiden!

Hoppas ludde har fått ärvt lite av din styrka och att tro på sig själv, då kommer det gå bra för lillgrabben i framtiden. Han är så fin lilla ludde.

2013-07-23 @ 23:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0