Åter hemma!

Hemma igen, vilket är obeskrivligt skönt!
 
Själva Örebro var det inget fel på, men behandlingen var inte det minsta kul. Men den får jag berätta om senare, för jag orkar inte skriva något ingående inlägg om det just nu.
Ryggen bråkar extra mycket idag, dock inte som den brukar. Nu sitter värken högre upp, jippi..Precis vad jag behöver!
Huvudvärk också, så jag tänkte krypa till kojs strax. Vill ju kunna fira midsommar imorgon, lite i alla fall.
 
Ludde sover fint i sin säng. Var underbart att komma hem och lägga sig i soffan med honom på bröstet, se honom ligga och titta på mig med sina stora mörka ögon. Min fina lilla pojk!
 
Jag vet att detta inte var nåt givande inlägg, men nu vet ni i alla fall att jag överlevde den här resan till Örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0