Besök på sjukhuset

 Idag åkte jag, Johnnie och Ludde in till stan en snabbis för att jag skulle lämna ett blodprov. Egentligen är jag aldrig in till sjukhuset på helger, men nu blev det så på grund av Örebroresan.
På tisdag åker jag, och på måndag(imorgon) ska jag få veckans cellgifter. Innan cellgifterna ska dom hinna kolla mitt blod, och alternativet var annars att lämna provet tidigt imorgon.
Men att åka in tidigt och sen behöva vänta fram tills kl. 10 då jag ska ha cellgifterna kändes inte lockande.
 
Efter besöket i stan åkte vi hem till mamma och pappa där syrran hade lagat både mat och rabarberpaj. Det var jättegott och jag nästan rullade ut till bilen efteråt.
Innan vi åkte vidare hem hälsade jag som vanligt på hästarna. Längtar tills behandlingen är avslutad och jag får både tid och ork att pyssla mer med hästarna igen.
Dessutom hoppas mamma att hon ska få sitta barnvakt när jag pysslar med hästarna, inte mig emot!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0