Cellgifter och strålning

Har precis kommit tillbaka från både cellgiftsbehandling och strålning. Är lika trött och sliten som förra gången, så det blir nog sängen resten av dagen... Jag som alltid varit så frisk och pigg är verkligen inte van vid att känna mig såhär sliten i kroppen. När jag går från behandlingarna släpar jag nästan fötterna i backen och trappor är en plåga. Det känns ungefär som om man gått flera mil!
Verkar vara cellgifterna som är den stora boven, eller så kanske det är kombinationen av behandlingarna. För när jag bara får strålning känns det ändå rätt okej.
När jag fick cellgifter under graviditeten var jag bara ordentligt sliten efter första behandlingen, men då fick jag nog snällare doser. Dessutom fick jag bara behandling var 3:e vecka, jämfört med nu när jag får varje vecka.
 
 
Får se om jag blir lika illamående som efter senaste behandlingen. Hoppas verkligen inte det, äta bör man annars dör man...
 
Jaha, vad ska jag skriva mer? Kämpar på och försöker hålla god min. Trots att jag ser mer död ut än levande numera. Blek, trött, sliten och för tillfället ser jag inget ljus i tunnelns slut. Jag försöker hålla motivationen och hoppet uppe, men det är svårt när man inte vet när allt kommer vara över.
Det kan vara över om några veckor, eller kanske om några år. Ingen vet, det är nåt bara framtiden kan utvisa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så sjukt stark Anna! Du är en sån otroligt inspirerande människa som gör allt för att se ljuset i tunneln. Du lever verkligen upp till din "slogan" "Life is easy if you wear a smile".

2013-06-04 @ 15:46:26
Postat av: Christina Thomsson

Sänder stora BAMSESTYRKEKRAMAR till en med all rätt, trött kvinna och Mor.
Vila och vänta... allt blir bra.
Ber för dig vännen.

2013-06-04 @ 15:47:10
Postat av: urban

Kämpa på vännen. Styrke kramar så du orkar

2013-06-04 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0