Nattinatt!

Nu är den lille grabben nattad och jag hoppas han somnar snabbt idag. Ibland kan det ta ett bra tag innan han blir trött nämligen. Jag har mer tålamod än Johnnie, men ibland blir jag bra less... Undrar emellanåt om han bara skriker och vägrar somna för att vara elak!
Nu till exempel har han inget att vara arg över, ändå gnäller han. Hoppas det går över snart!
 
Efter dagens behandling(strålning) var jag väldigt trött. Sov inte mycket i natt eftersom lillgrabben skulle ha mat. Ofta tar Johnnie nätterna, men han sov djupt och jag hade inte hjärta att väcka honom eftersom jag ändå var klarvaken.
Tänkte sova lite mitt på dagen men det blev inte av. Var för pigg helt enkelt! Och mot kvällen piggnade jag till så pass att jag kände för en promenad. Tog med mig Ludde då jag ansåg att även han behövde lite frisk luft.
Blev en längre promenad än tänkt, ca 3km. Tänkte bara gå en liten sväng så att jag inte överanstränger mig, men som vanligt blir det mer än planerat..
När jag kom hem var jag fortfarande väldigt pigg, så jag satte på en Linkin Park-skiva och cyklade 3 km på träningscykeln. Sen kände jag mig relativt nöjd!
 
Nu ska jag skutta in i duschen lite snabbt, och sen blir det sängen. Nu när det är så varm är det skönt att duscha lite innan sängdags. Sover bättre då.
 
Var på ett läkarbesök idag och fick reda på mer om min behandlingsplan. Men det får jag skriva om imorgon, för nu börjar jag bli bra trött!
 
Nattinatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0