Semesterbild

Nu när allt känns tungt och svårt gillar jag att titta på bilder som väcker fina minnen. Det får mig på bättre humör, och ger mig nåt att kämpa för när jag tvivlar.
 
Den här bilden är tagen i somras när jag och Johnnie åkte till Östersund. Det var nog vår bästa semester tillsammans, och mest aktiva. Jag har ju lite svårt för att bara slappa, även om det är semester. Så det var min idé att göra en massa saker..
 
Jag är dock missnöjd över att jag inte såg något storsjöodjur. Inte ens en liten storsjöodjursunge!

Jag gillar även att överhuvudtaget kolla på bilder från förr, innan eländet började. När jag såg frisk och pigg ut, inte sliten och trött. När jag hade ett äkta leende på läpparna.
Jag får som sagt nåt att kämpa för. Jag ska bli frisk och pigg igen! Så jag kan släpa med Ludde på en massa roliga aktiviteter så att Johnnie slipper :)
Längtar tills Ludde blir gammal nog att kunna åka pulka, jag vill ju ha nån att åka med! Misstänker att jag kommer vara en rätt intressant morsa.. För i mitt huvud är jag fortfarande ca 10-15 år! Fast till utseendet ser jag nog ut som ca 30år, med alla rynkor kring ögonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0