Värk

Sedan i torsdags har jag haft både huvudvärk och ryggvärk, så mina dagar har bestått av vila, vila och åter vila. Så fort jag rest mig upp har huvudet börjat dunka..
Vanligtvis brukar huvudvärken ge sig efter att man fått sova ordentligt, men den här gången är den seg.
Ryggen har inte heller varit bra, men det har bara visat sig om jag suttit framåtböjd en stund, till exempel om jag suttit med Ludde i knät och pysslat med honom. När jag sedan reser mig känns det som ett knivhugg i ryggen, och jag kan knappt räta ut den.
Misstänker att dessa problem har med ryggmärgsbedövningen jag fick i Örebro, då det känns som om det är där jag haft ont i ryggen(där dom stack). Kanske är det någon stackars nerv som inte mår bra.. Det krävs inte mycket för att få ont i huvudet, räcker med att man är spänd eller liknande. Kanske på grund av en nerv i kläm?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0