Dags att åka till stan.

Om 20 minuter bär det av in till stan för att dels kolla hur lillen i magen mår, och även kolla hur jag mår med röntgen.
Regelbundet ska den lille kollas till så att allt ser okej ut, nu när jag behandlas. Så mellan varje cellgiftbehandling ska vi in på så kallad fosterdiagnostik. Nyss låg han och sparkade riktigt ordentligt, så pigg är han i alla fall! Man såg hur magen rörde sig, så hårt levde han om. Vår lille bråkstake..
 
Mellan callgiftsbehandlingarna ska jag även kollas med röntgen, för att hålla koll på tumören. Förhoppningsvis har den stannat i tillväxt eller helst av allt krympt, men skulle det vara så illa att den växer så måste vi ändra på planen vi går efter nu. Men det skulle förvåna mig om det var så illa, för den konstanta smärtan jag hade förr har minskat. Tror inte tabletterna kan vara fullt så effektiva. Har ju trots allt dragit ner ordentligt på antalet tabletter per dag, då jag helt enkelt klarar mig utan.
 
Nä, nu ska jag nog äta nåt innan vi åker!
 
Återkommer senare under dagen med info om hur besöken gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0