Gårdagens bravader

Blev inga fler inlägg igår. När besöket på sjukhuset var klart åkte vi hem till en vän till mig(Heidi) och fikade. Sen, när vi kom hem på eftermiddagen, lagade jag mat, åt, diskade lite och rasade sen ihop på soffan och somnade.
Skulle ju kolla på ett program kl 21, men vaknade när det var nästan slut. Då borstade jag tänderna och gjorde mig klar för sängen, ingen idé att bara kolla på slutet nämligen.
Johnnie åkte och jobbade, för idag är det inga tider att passa. Han jobbar när han kan numera, när inte jag måste köras någonstans.
 
Vaknade till en sväng när Johnnie kom hem, men min sömn är helt klart bättre nu än för några veckor sen. Nu slipper jag ha ont dygnet runt, och det underlättar ju självklart massor!
 
Besöket på sjukhuset igår gick väldigt bra. Först var vi på ett ultraljud för att kolla hur den lille växer och att allt ser bra ut. Inte för att jag var orolig, men självklart känns det bra att få det bekräftat att allt ser jättebra ut och han växer precis som tänkt. Fick även veta att han just nu väger ca 850g, ska bli kul att se hur mycket han ökat till nästa gång om 3 veckor.
Han är väldigt aktiv av sig, och det ser jag som ett bra tecken. I natt när Johnnie kom hem var det full fart i magen till exempel, och även nu på morgonen vaknade han och levde om ordentligt.
 
Efter ultraljudet traskade vi vidare till en annan avdelning där jag skulle röntgas. Svaret på de får jag inte förrän nästa vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0