Mycket på schemat..

Jag har väldigt mycket tider att passa nuförtiden. I snitt har jag nåt att åka på varannan dag, det är värre nu än när jag hade ett jobb att sköta. Så det är tur att jag är sjukskriven numera, annars hade jag haft svårt att få tid till alla läkarbesök, barnmorskebesök, blodprov, cellgiftsbehandlingar...
 
Idag togs ett blodprov på vårdcentralen, och imorgon ska jag in till stan och hämta hem min nya peruk. Onsdagen blir lugn, men torsdagen är uppbokad. Först ska min picline läggas om på vårdcentralen, sen ska jag in till stan. Dels för ett besök där den lilla ska undersökas och kollas så att allt är okej, sen ska jag på en magnetröntgen.
 
Jag som inte alls hade mycket uppbokat förr, klottrar numera överallt i kalendern..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0