Ny peruk!

Nu har jag hämtat ut min peruk, plus införskaffat några produkter som behövs för att sköta om den. Funderade lite på hur jag skulle göra med bilder att visa här, och beslutade att vänta tills jag börjar använda den. Så ni får vara nyfikna ett tag till!
Men nu kommer mitt hår börja falla när som helst, och när jag märker att det kommit igång kommer jag snagga mig. Vill inte sitta och dra av tussar från mitt långa hår, både äckligt och obehagligt. Det kommer vara jobbigt ändå, så jag har bestämt mig för att ta av allt på en gång.
 
Besökte även några butiker när jag ändå var i stan, och inhandlade lite smått och gott jag behöver och vill ha. Handlar så sällan att jag kände att det var dags att unna sig lite. Kan visa och berätta mer om mina inköp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0