Promenad i eftermiddagssolen

Tänkte ta det lugnt med träningen nu första veckan efter cellgiftsbehandlingen, men har känt mig så pass pigg att jag börjar ändra min plan lite.
Dessutom har min rygg blivit lite sämre, så jag skulle nog behöva hålla igång mer än jag gjort dom senaste dagarna. För jag tycker faktiskt att den känns bättre när jag tränar dagligen.
Idag gick jag en promenad på eftermiddagen för att få lite frisk luft, men tog det lugnt då ryggen kändes lite. När jag kom hem var jag visserligen trött i ryggen och kroppen, men jag hade inte lika ont längre.
 
 
Första gången på länge som jag hade musik i öronen också. Var så skönt att lyssna på bra musik, glida in i mina egna tankar och bara traska vägen fram.
Solen sken och för första gången på väldigt länge kände jag mig riktigt lycklig. Vårkänslorna börjar krypa i kroppen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0