Motion under sjukdomen

Har börjat motionera lite nu när jag är relativt pigg och emellanåt smärtfri. Går promenader i rätt så rask takt omkring slottet och sjukhuset, så jag kommer igång med kroppen igen. Motion är alltid bra, och det är bäst att passa på nu innan behandlingen börjar igen. Vet ju inte alls hur jag kommer må då!
 
Igår, när jag ändå skulle hålla mig ifrån familjen på grund av röntgen tidigare under dagen, gick jag en sväng runt slottet. Vädret var inget vidare, men jag är bara glad så länge jag kan och får vara ute. För min del hade det inte spelat någon roll om det spöregnat...
 
 
Blev lite småsvettig, fast att jag inte gjorde nåt speciellt jobbigt. I och för sig var det rätt kvavt, men ändå. Alla är ute och joggar nu när våren anlänt, och jag är så otroligt avundsjuk!
Idag sprang syskonen blodomloppet, är väldigt avis för att jag inte kunde vara med! Men nästa år gör jag comeback, ordentligt. Ska försöka delta i många lopp, och om jag når en riktigt bra kondis vill jag även delta i tjurruset. De är ett mål jag har nämligen.
 
Bild från tjurruset(hittad på internet)

Kommentarer
Postat av: Becca

Så fascinerad och imponerad av dig,vissa klagar på huvudvärk eller småsaker men du klagar knappt över cancern ens.

2013-05-23 @ 18:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0