Solig promenad!

Det var skönt att ta en promenad i solskenet, så man får njuta lite av våren/försommaren! Gick i rätt så rask takt, nu när snittet börjar tillåta det allt mer.
Får ju inte börja träna ordentligt på 2 månader efter snittet, så jag håller mig till promenader i rask takt så länge. Här vid sjukhuset finns det även en hel del branta backar så det blir mycket sån träning. Klarar inte av att sitta still och rulla tummarna tills dom där 2 månaderna är över..
 
Ska bli så skönt att börja träna igen, och framförallt få ta med lill-grabben ut! Eftersom behandlingen antagligen kommer ta rätt hårt på mig får jag räkna med att det blir mest promenader under hela sommaren. Hemma har vi mycket mygg, så promenader brukar man undvika just därför. Men jag får inhandla lite myggmedel och liknande..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0