Fredagspromenix

En trevlig promenad med hund och barn är nu avklarad.  Tog lite mer än två timmar och ca 14 000  steg,  vilket känns lagom. Vädret var fint och väglaget okej, fast lite småhalt här och var.
Ludde sov som en stock hela promenaden, som vanligt. Det konstiga är att han alltid vaknar när man närmar sig slutet på promenaden, så man kan inte direkt lämna honom i barnvagnen och göra nåt annat när man kommer hem.
 
Gick en väg jag faktiskt aldrig gått tidigare. En bit har jag självklart gått ofta, men alltid svängt av på vissa ställen. Nu fortsatte jag asfaltsvägen fram tills dess slut, och ska man tro skyltarna ska vi ha avverkat ca en mil idag.
Vägen fortsatte en bit till in i skogen, men vägen såg alldeles för ojämn ut för att gå med barnvagnen på. Annars hade jag lätt kunnat gå en bit till, hade ju fått upp farten!
 
Hittade på en bil en liten bit in bland träden som jag fotade och skickade till brorsan:

Brorsan gillar både gamla bilvrak och bubblor, och jag fann en kombo!
 
Nu säger Ludde att det är dags för mat, bara att stänga datorn och lyda..

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Låter härligt och inte varje dag man finner en gammal bil i skogen! :) Hoppas du får en trevlig helg! :)

Svar: Nä, alltid lika kul! Fast jag gillar gamla hus bäst :) Tack, önskar er också en härlig helg!
Info om mig!

2013-11-29 @ 14:49:10
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0