Träning, massor av träning!

Ska snart hoppa in i duschen efter veckans innebandyspel. Vi blev många idag, men det var bara roligt! Var så uppe i varv när jag kom hem att jag satte mig på träningscykeln och trampade en stund, sen ner på golvet och gjorde några övningar. Så hela kroppen fick jobba.
 
Nu känner jag mig klar med dagens motion, men imorgon är det dags igen. Jag, brorsan och eventuellt hans kompis ska klättra klättervägg precis som senaste måndagen. Såhär varierat har jag nog aldrig tränat! Och snart är det dags att ställa sig på snowboarden igen och åka utför, nåt jag verkligen längtat efter.
Förra vintern skulle vi åka till backen, en sista gång innan magen blev för stor. Men ryggsmärtorna dök upp och satte stopp för det. Så det blev inget åk för mig.. Men i år ska jag åka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0