Inga provsvar än..

Min läkare har fortfarande inte hört av sig om hur senaste röntgenplåtarna såg ut. Flera personer i min omgivning har undrat, men jag har alltså inte fått veta nåt än.
Den röntgen jag var på förra veckan var inte den "slutgiltiga" dvs den som verkligen visar om tumören är borta eller inte. Den röntgen ska jag på någon gång under hösten.
 
Undersökningen jag var på nu senast var mest till för att stämma av läget så att inte tumören lurat oss och börjat växa i smyg.
Jag är inte orolig över resultatet. Jag tror att det ser bra ut(mindre bra för tumörens del) då det känns så om man ska lyssna på den klassiska magkänslan.
Och skulle oturen vara framme och den är kvar, så är mitt resonemang: "Den dagen, den sorgen". Ingen idé att gå på nålar fram tills de slutgiltiga provsvaren, för jag kan ändå inte göra något annorlunda. Vissa saker kan man bara inte styra över.
 
Men min läkare ringer nog vilken dag som helst, för det borde inte ta mer än en vecka att få fram svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0