Innebandy

Igår hängde jag med några grannar och spelade innebandy. Har inte spelat på ca 10 år! Det var jättekul, och skönt att få röra kroppen ordentligt. Jag har ju haft problem med ett knä, så denna träning var lite av en chansning. Men jag hade inga problem vare sig under spelet eller efter.
Efter 1½ timmes spel(med pauser var 10:e minut) gav vi upp och åkte hem. Jag var helt slut i benen!
 
Nu, dagen efter, har jag världens saftigaste träningsvärk i ben och rumpa. Kan knappt gå, och att kliva ur bilen är en pina! Men det är samtidigt härligt, för min kropp behövde detta. Här ska byggas muskler!
 

Tjejerna spelar varje söndag, och jag ska försöka vara med så ofta som möjligt. Väldigt bra träning och framförallt kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0