På cancerfronten intet nytt.

Läste en gång en bok som hette "På västfronten intet nytt"(handlade om första världskriget), så vi kan ge detta inlägg rubriken: På cancerfronten intet nytt.
 
Min läkare har fortfarande inte ringt, och jag börjar fundera på om jag missförstod honom. Skulle han ringa endast om något var fel? Nä, tror han skulle ringa hur provsvaren än såg ut. Han sa att det kunde ta lite tid, men nu har det gått över en vecka.
Jag är som sagt inte orolig över provsvaren, utan vill bara uppdatera er lite. Dessutom var det ett läkemedel som jag skulle börja ta, men receptet har inte kommit till apoteket än. Tänkte fråga läkaren om det när han ändå ringer. Men hör han inte av sig nästa vecka får jag ringa avdelningen och be dom framföra detta till honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0