Pratat med min läkare

Pratade med min läkare idag. Nu är receptet till pillren fixat och jag ska hämta ut dom i morgon. Han ursäktade sig så otroligt mycket över misstaget, men det gör inget. Han gjorde det knappast med flit!
 
Frågade även hur röntgenplåtarna från senaste undersökningen såg ut. Han förklarade att den röntgen endast visade omkringliggande organ som lungor, lever och liknande, men att det såg jättefint ut. Själva problemområdet däremot får vi inte svar på förrän efter den 24:e, då jag ska på en ny röntgen.
 
Ska även träffa min läkare i början på oktober då ett läkarbesök är inbokat. Förutom träff med samtalsgruppen, röntgen, blodprov och läkarbesök har jag inget planerat på cancerfronten för tillfället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0