Myser på hotellet

Hejsan allihopa! Nu sitter vi här på rummet och jäser efter en god middag i hotellets restaurang. Ludde fick en liten skål mos att äta vid sidan av vällingen, och det slutade med att vi alla åt av den då den var så god!
 
Nu tittar Johnnie på tv, jag sitter här vid datorn och Ludde ligger i sin säng och surar(trött men vill inte inse det). Jag tänkte ta och borsta tänderna nu och krypa till kojs, för imorgon kommer det vara full fart.
 
Jag är fortfarande inte nervös, men det närmar sig. Nu börjar det bli verkligt och dom flesta i min bekantskapskrets ska kolla. Hoppas bara att man inte klantar till det!
 
Kan i alla fall meddela att vi har fått ett litet, men väldigt fräscht och mysigt, rum. Sängen känns mjuk och skön och Ludde har glatt utforskat golvytorna. Detta är våran första lilla "semester" tillsammans alla tre. Känns lagom med en natt borta första gången.
 
Johnnie kollar hotellresturangens meny och Ludde leker med tv-kontrollen. Allt är precis som det ska!

Nu ska i alla fall jag sova, och förhoppningsvis följer grabbarna mitt exempel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0