Köpsugen

Har just joggat en sväng. Samma sväng som senast, dock med mycket sämre väglag. Asfalten var ungefär som senast, dock lite blötare. Men biten jag joggade i skogen var helt klart jobbigare än senast. Lerigt, mjukt, slasksnö och is. I varje steg gled skorna i kladdet.
Men bra träning var det, och framförallt vaderna är trötta nu.
 
Jag är väldigt sugen på att handla lite nya träningskläder. Handlar sällan kläder överhuvudtaget och det var nog flera år sen jag köpte ett träningsplagg senast. Dom jag har börjar bli slitna, och en del har till och med gått sönder. Har fastnat för Röhnisch kläder, känns som min stil.
 

Det är inte billigt med träningskläder, men det brukar vara bra hållbarhet på dom lite dyrare plaggen. Men jag vill absolut tipsa om HM´s träningskläder, där kan man hitta fina plagg till bra pris.  Lite sämre hållbarhet, men är man inte jätteflitig med träningen duger det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0