Länsförsäkringar

Igår fick jag ett brev från Länsförsäkringar. Mamma och pappa hade en barnförsäkring på mig, och i slutet av förra året ringde jag till försäkringsbolaget och förklarade läget. Jag berättade att jag inte hade en aning om huruvida jag kunde utnyttja den, och kvinnan var jättetrevlig och skickade papper jag skulle fylla i.
 
Fick vid årsskiftet ett brev om att dom skulle kolla i mina journaler(Vilket jag godkänt) och nu var allt klart. En summa hade förts in på kontot, och jag är nöjd med både summa och bemötandet.
 
Johnnie gillar inte Länsförsäkringar, men dom gånger jag haft med försäkringsbolaget att göra har dom varit underbara. Trevliga, förklarar så att man förstår, inget tjafs och helt enkelt inga problem alls. Man har ringt, dom har fixat. Punkt.
 
Ville bara skriva det och berömma/tipsa om dom då jag är väldigt nöjd med deras bemötande. Anledningen till att jag har Länsförsäkringar som försäkringsbolag är att mina föräldrar pratade gott om dom när jag skulle försäkra första bilen. Har för mig att det var så i alla fall. Sen har jag helt enkelt fortsatt ha dom, då jag varit nöjd. Är dålig på att jämföra och ta det billigaste/bästa, så jag vet inte alls hur dom ligger till jämfört med andra försäkringsbolag.
 
Men fortsätter dom så här har jag ingen anledning att byta..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0