Premiärtur imorgon?

Imorgon ska jag åka och släppa ut hästarna. Då hoppas jag även på att hinna(och få för Ludde) åka lite längdskidor. Så man får känna på det lite innan man satsar på allt för hårda träningspass. Kan tänka mig att jag kommer få en saftig träningsvärk någonstans i kroppen efter att ha åkt första gången..
 

Lyckades se en liten snutt av programmet "Go kväll" häromkvällen då dom berättade lite om hur man skulle åka längdskidor. Lite basteknik och så. Typiskt att jag inte såg hela, men nu har jag hittat det på internet och tittar. Eftersom jag aldrig åkt förr kan det vara smart att få veta hur man gör.. haha!
 
Jag återkommer med diverse rapporter om svett, vurpor, sönderslagen skidutrustning(av frustration av att det inte gått bra) m.m.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0