Uppdatering om röngen och OS

Nu tar jag mig i kragen och uppdaterar bloggen lite innan jag åker hemifrån. Ska nämligen åka hem till min väldigt höggravida kompis Karin en sväng under eftermiddagen. Ludde ska självklart med, och just nu laddar han upp genom att sova som en liten gris.
 
Röntgenundersökningen i tisdags gick bra. Kommer dock inte få några svar på hur det såg ut förrän om någon vecka eller två. Läkaren måste ta sig en titt. Röntgenundersökningen gick till precis som vanligt. Dom blev dock(i vanlig ordning..) tvungna att sticka mig tre gånger innan dom fick i infarten. Behöver ha en infart eftersom dom ger mig kontrastvätska genom den.
Johnnie och Ludde följde med in till stan den här gången, men tog en tur runt stan under tiden jag låg i tunneln och lyssnade på musik.
När jag var klar hämtade dom upp mig och sen åkte vi och åt.
 
Medans jag sitter och skriver detta sneglar jag på tv:n där herrarnas 15 kilometerslopp(längdskidor) pågår. Ser ut som om Sverige fick silver, igen! Härligt!
 
Förövrigt så blev vår inbokade tid på reproduktionscentrum flyttad till i början på Mars. Fick en lapp om det igår.
Vi fick brons också! Vilket lopp! Oj, syftar på skidåkningen nu alltså. Vilka svenska längdskidåkare vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0