En tur med sparken

Precis när det började mörkna gav vi hurtbullar(jag, vovve och Ludde) på en tur med sparken. Första gången jag åker spark på MÅNGA år!
Fick låna den av Johnnies mamma, blev så sugen på att åka spark igen och hon hade en som hon inte använder så ofta.
 
Frågan var bara hur jag skulle få med Ludde på bästa sätt. Testade en sak jag funderat på länge, att ta bilbarnstolen och spänna fast den på något vis. Gick bättre än förväntat, och jag lyckades sätta fast den ordentligt på ett väldigt enkelt vis. Den satt som berget, bättre än i bilen till och med!
 
Sen tog vi en tur på ca 5 km. Eftersom det började mörkna hade vi gott om reflexer på oss. Dock hade jag inget till sparkens framdel, men kom på att jag hade några reflexer man ska sätta i stigbyglarna när man rider. Perfekt!
Bilarna bländade av långt innan mötet, det bevisar att vi syntes bra.
 
Det var ordentligt svettigt, hade glömt hur jobbigt det var att åka spark! Men bra träning. Nästa gång ska jag dock ta lite tunnare kläder..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0