Kort promenad i mörkret

Nu på eftermiddagen masade jag mig ut i mörkret tillsammans med Ludde och vovven. Vi kan ju inte vara inne hela dagen bara för att det är tråkigt väder ute!
Det tog emot till en början, men när vi väl börjat gå kändes det riktigt skönt. Frisk luft, motion och distans till datorer, tv m.m. Lugnt och skönt!
 
Tänkte bara gå 2 km, men tog en kilometer till av bara farten.
 
Bilden är från gårdagens 2-timmarspromenad, men vi såg likadana ut idag!

Ludde sov gott när vi kom hem, så jag parkerade honom utanför huset medans jag bar in en massa ved. Skönt med lite lätt motion trots förkylningen. Tränar aldrig om jag är förkyld, men promenader och lite vedförflyttning kan man unna sig emellanåt.
 
Till sist: Tack till alla bilister som bländar av när dom får syn på fotgängare. Det är nämligen lika skoj att få hellyset i ögonen när man går som när man kör bil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0