Tjurruset 2014

Jag ska inte bara komma i form igen efter graviditeten och cancern, jag ska komma i min bästa form någonsin under 2014! Den 5 oktober ska jag delta i Tjurruset, det hårdaste loppet jag anmält mig till hittills. Jag och brorsan har pratat om detta i flera år, men det har inte blivit av.
Först missade vi helt enkelt att anmäla oss, 2012 var jag gravid i oktober(Visste jag ju självklart inte i förväg, men tanken var att jag skulle vara de) och 2013 var jag fortfarande sliten efter cancern. Men nu har jag inte så mycket att skylla på!
 
 
Nu finns det ingen återvändo!
Är fortfarande lite förkyld, men hoppas på att vara frisk om en vecka så att jag kan börja träna lite försiktigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0