Träning

Frukosten är precis avklarad. Jag vet att klockan närmar sig 11, men för det första klev jag och Ludde upp sent, och för det andra har jag satt fart i pannan, matat Ludde och tränat innan frukost.
Det var svårt att tända i pannan idag, men nu brinner det fint. Är det en karriär jag inte ska satsa på så är det som pyroman!
 
Igår körde jag äntligen igång med min träning ordentligt. Nu jäklar ska jag komma i form! Förkylningen har gett sig och min ömma fot har blivit bra igen. Har nämligen en gammal arbetsskada i foten som jag trodde läkt ordentligt, men ibland dyker den upp på nytt. Den kan helt plötsligt börja göra ont utan någon självklar anledning, men med några dagars vila brukar den bli bra igen.
 
Igår åkte jag till stan och mötte upp brorsan och Anders på Klättercentret i vanlig ordning. När vi klättrat tills händerna sagt ifrån körde vi lite i deras enkla gym. Jag körde ca 2 km på roddmaskinen, sen var jag både trött och svettig. Då var jag nöjd för dagen!
 
Idag körde jag alltså ett kort pass(ca 40 min.) hemma framför tv:n. Blev intervallträning på både crosstrainern och träningscykeln.
 
Nu ska jag lägga min lite smågnälliga son och duscha. Återkommer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0