Oförändrad smärta

Sov helt okej i natt, förutom att jag vaknade till vid 3-4 på natten. När jag vaknade vid 8 av att Ludde vaknat kunde jag snabbt konstatera att smärtan var kvar.
Tog två värktabletter när jag kom upp ur sängen och nu har dom fått bort en del av smärtan.
 
Vi har bestämt oss för att åka in till akuten idag, eftersom det inte blivit någon förbättring alls trots att vi avvaktat i mer än 24 timmar.
 
Jag är lite orolig såklart, men inte så farligt. Det kan vara vadsomhelst som framkallat smärtan, så jag tror mer på att det är nåt enklare fel än att cancern skulle vara tillbaka. Jag är nästan lite nyfiken på vad dom blivit fel den här gången. Jag hoppas att dom hittar på felet rätt omgående så att jag inte behöver åka fram och tillbaka på undersökningar hela tiden.
 
Finns inte så mycket mer att skriva om saken.. Jag får återkomma när jag får möjlighet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0