Inför morgondagen

Imorgon är det dags. Om allt går som det ska vill säga. Imorgon ska jag nämligen sövas ner och prover ska tas för att avgöra om rester av tumören är kvar eller inte.
Jag är inte ett dugg orolig inför själva ingreppet än, men är nervös över om det ska bli av. Nyser då och då, och känner mig lite, lite förkyld i halsen. Vill verkligen inte bli sjuk nu, utan vill få ingreppet avklarat först.
 
Just därför tänkte jag passa på att sova lite nu när Ludde vilar. I hopp om att förkylningsbacillerna ska bli utsparkade av immunförsvaret.
 
Vet inte om det blir några flera inlägg nu innan provtagningen, så önska mig lycka till och håll tummarna för att jag inte ska ha några cellförändringar kvar. Återkommer imorgon efter sjukhusbesöket om jag inte är allt för mör. Har ingen aning om hur jag kommer må eftersom jag inte minns hur det var förra gången.
Jag skulle i alla fall vila resten av onsdagen, så idag ska jag försöka städa, diska, tvätta m.m. så att jag inte har några såna saker som behöver göras.
 
Nä, mot sängen!
 

Kommentarer
Postat av: Nina C

Stort lycka till! Bra ide att vila mycket. Kram

2014-03-25 @ 09:58:00
Postat av: Sofie B

Massa lycka till!

2014-03-25 @ 10:27:41
Postat av: Jane

Lycka till!!!! Kram

2014-03-25 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0