Undersökningar

Ska lite snabbt uppdatera läget på "cancerfronten".
 
I torsdag åkte jag tidigt från Jobbet för att hinna in till min bokade tid på Akademiska. För att göra en lång historia kort:
Två kvinnor undersökte mina armhålor, bröst och området kring halsen i jakt efter knölar. Dom hittade knölar i armhålorna men trodde inte att det var någon fara. Men för säkerhetsskull ska jag in på onsdag igen och ta prover på dessa knölar. Hua, nålar igen.. Ryser vid blotta tanken att dom ska sticka nålar i mina armhålor!
 
Skönt att dom kontrollerar minsta lilla sak ordentligt, och inte bara rycker på axlarna likt barnmorskan gjorde när jag var gravid och hade både blödningar och smärta.
 
Återkommer om dessa undersökningar när jag har något nytt att berätta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0