Trött

Sitter här och lyssnar på bra musik och funderar på vad jag ska skriva i detta inlägg. Har extremt svårt att skriva samtidigt som jag lyssnar på musik av någon anledning. Så har det alltid varit.
 
Har helt fastnat för Norlie & KKV´s låt "Ingen annan rör mig som du". Älskar takten och musiken, jag rycks med totalt! Oftast är det just musiken och rytmen jag fastnar för hos en låt, sen börjar jag lyssna på själva texten.
 
Idag har jag tagit det rätt lugnt och inte ställt krav på mig själv för kroppen har inte alls varit samarbetsvillig. Har varit jättetrött hela dagen, riktigt orkeslös. Nu undrar säkert många hur det går med utredningen angående tröttheten, men jag har inget nytt att komma med.
Det kunde ta ca 2 veckor innan jag får svar på röntgen, så dom hör förhoppningsvis av sig nästa vecka.
Blodprovet jag skulle lämna för att kolla sköldkörteln har jag inte lämnat än, har helt enkelt haft för mycket annat för mig. Tror inte det är några problem att smita från jobbet och lämna provet, det är ju trots allt ett viktigt prov. Men jag ville komma in i jobbet ordentligt nu när jag gått dubbelt med Elin.
Nu på måndag är jag ledig för att Luddes dagis är stängt(planeringsdag). Kanske kan någon passa Ludde en stund då så att jag kan lämna blodprovet. Ska höra med mina föräldrar.
 
Kom just på att jag kan kolla på minavardkontakter.se och tjuvkika om läkarna kollat på mina röntgenplåtar. Ska kolla så fort jag skrivit klart detta inlägg.
Äh, var för nyfiken så jag har kikat redan. Ett svar har kommit men det är svårt att förstå för mig som inte kan "läkarspråket". Säger inget mer i nuläget, utan väntar tills läkaren ringt och förklarat läget. Han lär ringa nästa vecka, med tanke på att ett svar från röntgenmottagningen kommit.
 
Måste sova nu, jobb väntar imorgon. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0