Läkarbesök

Kom nyss hem från stan. Först läkarbesök på onkologen och sen lite shopping när man ändå var i stan.
 
Läkarbesöket gick bra. Läkaren hade haft fullt upp med att uppdatera sig genom att läsa journalen, det har ju hänt en del under sommaren och hösten.
Har egentligen inget att skriva om besöket, allt var som vanligt. Senaste röntgen visade inga tecken på cancer och inget annat heller för den delen. Blodprovet såg fint ut.
Mot slutet började vi prata om vad som komma skall nu senare i veckan. Jag vet att jag ska in på torsdag och undersöka urinvägarna, men när stenten ska in hade jag fortfarande inte fått besked om när jag satt där. Läkaren forskade i det hela och kom fram till att det ser ut att bli av på fredag.
 
Jag ska bli uppringd och få mer information inom kort.
 
Förövrigt blev det en del inköp idag. Eftersom jag sällan är in till stan för att handla(oftast är det bara läkarbesök och behandlingar) brukar det bli en liten lista med saker som ska köpas. Hittade allt jag skulle ha och lite till.
Syrran var med också och det var roligt med lite sällskap.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0