Less

Ländryggen har börjat ömma igen. Även denna gång utan någon större anledning.
Mejlade sjukhuset för några veckor sedan och fick ett nummer jag kan ringa(Tycker alltid att det är så svårt att veta exakt vart jag ska ringa när det är något).
Har haft det såhär 3 gånger nu, men det går över efter lite vila så jag har inte brytt mig så mycket. Men nu börjar jag bli bra less och tänker ringa sjukhust imorgon.
 
Första gången kom det helt utan anledning, andra gången efter resan till Smögen(och eftersom vi gick en hel del tänkte jag att det nog berodde på det) och nu kom det igen. Tränade lite lätt igår, men tycker att det vore konstigt om det utlöste detta. I så fall är det konstigt om lite träning kan ge mig ryggvärk om inte mitt aktiva jobb gör det.
Vi får se vad läkarna säger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0